سلامتی

خواص مواد غذایی و دارویی

سلامتی

خواص مواد غذایی و دارویی

  • ۰
  • ۰

برای وزن کم کردن نیازی نیست به سراغ رژیم وحشتناک و غیر قابل اجرایی بروید. تنها با چند کتر ساده و تغییر فرهنگ غذایی و ورزش کردن می توانید برای شروع تا 10 کیلو گرم در هفته وزن کم کنید.

در ابتدا به شما چند روزش برای کاهش وزن در یک ماه را ارائه خواهم داد و در آخر یک برنامه رژیم لاغری رایگان در اختیارتان خواهیم گذاست.

غذاهای پر فیبر را در برنامه قرار رهید

 در نولینو بخوانید فیبر ماده مغزی ای است که فواید زیادی برای بدن دارد و برای لاغری و کاهش وزن بسیار مفید است به این خاطر که در بدن احساس سیری ایجاد می کند.

از خواص فیبر برای کاهش قند خون بالا نیز می باشد.

مصرف فیبر به عنوان یک سرکوب کننده اشتها به لاغری کمک زیادی می کند همینطور از طرفی به از بین بردن چربی های شکمی کمک فراوانی میکند.

 

چه نوشیدنی هایی در رژیم لاغری ممنوع است؟

نوشابه ها، الکل ها، نوشیدنی های حاوی شکر و امثال آن کلا ممنوع است.
نوشیدن آب به هر میزان ایرادی ندارد.

آیا آب کرفس لاغر می کند؟

آب کرفس به تنهایی لاغر نمی کند و بلکه با کالری ای که دارد باعث چاقی هم می شود.
جویدن کرفس و هویج برای لاغری مفید است زیرا انرژی ای که بدن برای هضم کرفس و هویج مصرف می کند از انرژِی ای که به بدن می دهد بیشتر می باشد.

خوردن چه چیزهایی باعث لاغری سریع می شود؟

در حالت کلی پرسیدن این سوال اشتباه است زیرا خوردن باعث لاغری نمی شود ولی مصرف برخی نوشیدنی ها مثل چای سبز، زنجبیل، دارچین و برخی مکمل های لاغری برای لاغری سریع موثر می باشد.

 

  • ۰۰/۰۶/۰۲
  • kia asgari

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی